niedziela, 20 lipca 2014

Urodzinowa kartka z orchideą

Witam wszystkie
Piszę tego posta na szybko, i za wszystkie błędy przepraszam.
Od wczoraj pracuję na 2 etaty, i nawet czasu nie mam na porządne wyspanie, ale w tramwaju się robótkuje, bo do pracy mam godzinę na dojazd ;/ no to daleko mnie wrzucili.
Dziś kartka z orchideą, będę musiała odłożyć na jakiś czas robienie kartek bo zaczynają mi się nie podobać ;/ czegoś w tej i w tej z konsolą brakuje. Ale oceńcie sami.

Dla zainteresowanych wzór
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie użyła innych nici. Haftowane 1 dzień, wymiary obrazka na kanwie 16 to 10 x12 cm. Nici użyte to Ariadna czarna, 1513, 1586, 1544, DMC 352, i jedna łososiowa nić niewiadomego pochodzenia.
Teraz muszę lecieć do pracy, na 11 godzin ;/ wieczorkiem dopisze do tego posta odpowiedzi do Waszych komentarzy. Pa!


11 komentarzy:

  1. Zabiegany post hehe. Dla mnie karteczka bardzo się podoba, chociaż pewnie zdecydowałabym się na fiolety. Dwa etaty i masz nawet chwilkę żeby zajrzeć na blog, oznacza to tylko to, że chyba w ogóle nie śpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to cię pogło kobito, żeby na dwa etaty robić - życia szkoda. A z nasza sztuka to już tak jest że rzadko się wszystko nam samym do końca podoba. Ja tam często mam. Ale włożyłaś w karteczki sporo serca to się liczy. Ja bym jeszcze może jakiegoś "wycinanego" kwiatka w rogu haftu dała, albo motylka... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft:) Życzę dużo siły na dwóch etatach.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się ta karteczka podoba:) taka delikatna:) pozdrawiam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam haft bardzo się mi podoba, ładne kolory i wykonanie, ale już całość wydaje się trochę mdła, aż się prosi o trochę kontrastu. Życzę powodzenia w pracy - 2 etaty, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za te dwa etaty... ale rozumiem, kiedyś też tak miałam... A do karteczek masz zdolne rączki :) Jednak zawsze warto na odmianę coś innego zrobić... wtedy ciekawiej... przynajmniej ja tak mam...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Piękny haft i karteczka urocza. Ja sama tak nie potrafię i tym bardziej podziwiam osoby, które mają cierpliwość do tych krzyżyków:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwyraźniej dopadło Cię to samo, co i mnie całkiem niedawno. Też mi się przez moment moje obrazki nie podobały, zaczęłam narzekać na brak umiejętności zdobniczych itp., a przecież od samego początku miały to być robione do szuflady obrazki, które być może kiedyś staną się kartkami, więc po co było marudzić? No, ale jak się patrzy na cudeńka robione przez innych, to też czasem by się chciało tak umieć.

    Konsola - skoro wiem, że to konsola, na pewno widzę pady :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwa karteczka, wybrałaś ładny wzorek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. szacun! WIELKI!
    2 etaty i ty masz dziewczyno jeszcze siłę dłubać :-)

    kiedyś widziałam w metrze szydełkującą... :-D
    ale to zasadniczo w naszej komunikacji karkołomne jest w tym tłumie, chyba, że się jeżdzi z pętli i zawsze ma siedzące miejsce, ja zwykle czytam, choć jakby mnie ktoś zechciał nauczyć frywolitek to na pewno bym dłubała :-DDD

    OdpowiedzUsuń