czwartek, 3 lipca 2014

Podusia dla synusia i kilka nowości

Witam wszystkich
Bardzo mnie cieszy to, że tak licznie się zgłosiłyście na moje candy :). Pamiętam jak mi było smutno, gdy zorganizowałam pierwsze candy i zgłosiły się wtedy tylko 2 osoby :) a teraz mam w czym losować xD.
Ale nie przedłużając, skończyłam podusię z środkami transportu :) Oto ona:
 Podusię haftowałam 10 dni, wzór to jakaś kolorowanka. Mulina: 2x Ariadna 1554, 1697, 1522, 1513, 1780, 1631, 1613 oraz biały i czarny.
Podusia tak, jak i reszta niespodziewanek, już powędrowała do nowego właściciela. A na tamborku kolejna podusia, tym razem dla mnie :). Podusia z elfem


Kolejną nowością jest duży bieżnik kaszubski.

No i tusalek, który powinien być w poniedziałek

Pozdrawiam :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze:
Anette -> ja ostatnio się albo budzę o 3 i nie mogę zasnąć, albo do 4 mnie się spać nie chce. Więc żeby nie budzić mojego Rafałka, to sobie haftuję :)
Danuto Kielar -> właśnie na nowym hafcie krzyżykowym wypróbowałam Twój sposób, czas pokaże czy działa :) jak wyhaftuję i spiorę to się podzielę :)
Agnieszka Lesisz -> wysłałam kurierem, bo pocztą zapłaciłabym 17 zł i czekałabyś ok 10 dni, bo 17 kosztował ekonomiczny, a kurier mnie kosztował 15.59 i będziesz miała paczuszkę jutro, ewentualnie w poniedziałek.
Danielo -> jeszcze raz dziękuję za wzorek :) bardzo fajnie i szybko mi się go haftowało
Elżbieto K -> jeśli chodzi o barbarzyńskie pory to chyba jest to normalne dla historyków, a szczególności mediewistów XD (specjalista średniowiecza)
Luna- malutka -> wyślij mi do Ciebie adres i telefon na maila. Proszę.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie poduszeczka się prezentuje, czekam na elfa i bieżnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszeczka ekstra,druga też zapowiada się ciekawie.Czy te kontury tam widoczne to właśnie atramentowe?Lecisz jak burza z tymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna poduszka, a ta druga będzie cudo, tyle pracy z haftem płaskim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elfik będzie świetny! :) Poduszka w pojazdy też super, bardzo lubię hafty dziecięce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna podusia. Ciekawa jestem kolejnych odsłon bieżnika i drugiej podusi. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie podziwiam, zwłaszcza, ze sama nie mam cierpliwości do haftowania :) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki na podusi bardzo fajne, dobrze, że Piotrek nie widział, bo by było "wyszyj" ;p Elfik ma takie spokojne spojrzenie :) Jak to zrobić, żebym i ja tak haftować potrafiła? Ciekawi mnie ten "kaszubski" i czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej zauroczyła mnie poduszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje hafty, a elf zapowiada się rewelacyjnie. A jeśli można zapytać - dlaczego właśnie specjalizacja ze średniowiecza?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafciki piękne! Bardzo lubię haft kaszubski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę Enyę - ma bardzo kojący, przyjemny głos. To ona nagrała utwór do Władcy Pierścieni? Coś mi gdzieś świta, ale nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia milusia, obdarowany z pewnością zadowolony! Elfik cudniaście się zapowiada, a bieżni pokaźnych rozmiarów, pracowicie u Ciebie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dzieje się u Ciebie. Skończona podusia jest super. Ta z elfem też zapowiada się ciekawie, a bieżnik to dopiero będzie coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sen na takiej ozdobionej haftem podusi przychodzi łatwiej ;) więc jak będziesz miała swoją z elfem, to przespane noce gwarantowane :)) ;P

    OdpowiedzUsuń