poniedziałek, 14 lipca 2014

Miała być konsola, ale chyba nie wyszła

Witam,
Dziś pokażę kolejną kartkę, została ona zamówiona przez żonę mojego kuzyna. Chcę ją podarować swojemu bratu, który jest fanem gier na konsole. Wybrała sobie o taki wzór z konsolą, jednak po wyhaftowaniu wszyscy mnie się pytają co to jest ;/ ?? Oprócz zamawiającej, której kartka się podoba i wie że to konsola. Ciekawe czy jej brat też zauważy że to konsola. A Wy? Widzicie konsole?



Karteczka haftowana jeden dzień, nićmi Ariadny a jakże :) bo są tanie i ładne mają kolory, chociaż ja szczerze powiedziawszy lubię Ariadnę bo jest tania. Jeśli chodzi o kolory, to DMC tutaj króluje, a u Was? Ale wracając do kartki nici: DMC 350, Ariadna 1813, 1513 oraz czarny.  Hafcik mały po 7 cm na 8 cm, na kanwie 14.

A tutaj dla zainteresowanych wzór.


Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Efka Raj :)  -> w Polsce nie mieliśmy do czynienia z hrabstwami, było jedno -> hrabstwo rakowskie rodziny Sanguszków, która pochodziła z Litwy. Więc należy mówić o rodzinach szlacheckich, pochodzeniu szlacheckim, nazwisku szlacheckim :P nie hrabiowskim.
Jola z Caviarni -> Jolu wszystko się da znaleźć trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać, ja miałam wykłady z genealogi i prof. Pentek powiedział nam gdzie szukać by znaleźć :)

Pozdrawiam i dziękuje za komentarze.
Hej kobietki jeszcze jedno, gdzie można kupić magnesy na lodówkę, do których mogę włożyć mój haftowany obrazek. 

13 komentarzy:

  1. W życiu bym nie zgadła, że to konsola, ale jeśli to dla maniaka gier - to podobno takiemu wszystko się kojarzy :):) a takie magnesy jak pytasz, to widziałam w jakimś hipermarkecie budowlanym, chyba Brico - Intermarche....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno przerzuciłam się na nici DMC i nie wyobrażam sobie powrotu do Ariadny. Fajną karteczkę zrobiłaś. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam od razu, że to konsola :) Karteczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka.
    Ja tez wyszywam Ariadna , dopiero drugi raz wyszywam DMC bo sa poprostu drogie,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to kwestia kolorów, ale na schemacie bardziej mi to przypomina konsolę... Ale najważniejsze, żeby obdarowany poznał.:) Magnesy dostaniesz np. tu: http://www.epasmanteria.pl/pl/56-plastikowe albo http://www.hobbystudio.pl/ (dział: WIESZAKI, RAMKI, PASSE-PARTOUT). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka.
    Dla mnie też DMC za drogie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha :D świetnie wyszło :)
    Dzięki za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś tylko mogła zmienić adres podpięty do obrazka - tak żeby odnosiło do posta z candy a nie do samego bloga :)

      Usuń
  8. Hejka :D Zapraszam Teraz ciebie do mojej zabawy a co do konsoli - oryginalna i nie powtarzalna :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja nie wiedziałabym co to takiego. Ale ja nie widziałam nigdy konsoli :) Nie wiem, co to konsola, i-pod, tablet, smartfon i inne nowoczesne zdobycze techniki. Jestem zacofana w tym temacie, i jakoś mi to nie przeszkadza żyć. A magnesiki można jeszcze kupić tutaj:
    http://haftkrzyzykowy.istore.pl/pl,category,178916,cos,na,hafcik.html
    Genealogia musi być fascynująca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślałam w pierwszym momencie, że to kokardki :), ale dodam na swoje usprawiedliwienie, że ja jestem noga jeśli chodzi o takie rzeczy :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli można znaleźć wzorek na każdą okazję i w zależności od upodobań i hobby. U mnie głównie Anchor ale i inne niteczki też mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam widzę konsole:) ja haftuję Arianda:) kartka super pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń