niedziela, 27 lipca 2014

Magnesik z kotkiem

Witam,
Ostatnio mam same jakieś opóźnienia przez te dwie prace, mam nadzieje, że wybaczycie mi dziewczyny z "Podaj dalej" i Anetta. Dziś właśnie pokaże dwa magnesiki które wygrała u mnie Anetta z bloga http://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/, za zgadnięcie imienia mojej siostry. W zeszły piątek otrzymałam w końcu paczuszkę z opakowaniami na magnesiki haftowane i mogłam wczoraj przystąpić do etapu końcowego.
Oto one :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Poemi -> Herb Polonii Bytom się robi zrobiłam dwa rządki, na razie :( tempo mnie zabija, mam nadzieje że od sierpnia będę mieć więcej wolnego czasu z jedną pracą i pójdzie szybciej.

Dziękuje za wszystkie komentarze :)

26 komentarzy:

  1. Wyglądają uroczo. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urokliwe maleństwa :)
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te maleństwa - bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. u ciebie coś nowego i wymyslnego, małe jest piekne, super magnesiki :)) a z kąd zamówiłaś te szkiełka ? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetta będzie miała fajną ozdobę lodówki :) Zapraszam Cię do mnie, tam czeka mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Taki szybki rekonesans na Twoim blogu zrobiłam :-) wszystko cudne, a te dzisiejsze słodziaki to wprost przecudne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne magnesiki, cudny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki kociooooooooooooooooo! :-DDD

    słodziak! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię magnesy, śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Weronka :) Właśnie dziś z ta myślą wchodziłam na blog :) Mocno trzymam kciuki i pokazuj po troszku :))) Pozdrawiam pourlopowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się takie magnesiki :) Jeśli miałabyś chęć, mogłybyśmy zorganizować wymiankę :) Odwdzięczyłabym się makramowymi żółwikami ( joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/2016/05/zow-z-satynowego-sznurka.html)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej już do Ciebie napisalam maila :) czekam na odpowiedz

      Usuń
    2. Mail nie doszedł jeszcze do mnie. Jeśli możesz wyślij proszę jeszcze raz.

      Usuń
    3. To tu odpowiem :) napisałam, że jestem za i jaki kolor kotka chcesz? Czarny, biały w łatki, rudy, brązowy?

      Usuń
    4. O! Wspaniale :) Jeśli mogę to poproszę w kolorkach takich jak na zdjęciach lub w odcieniach niebieskiego :-) A czy dla Ciebie makramowy żółwik ma być zielony?

      Usuń
    5. Niebieskiego ? Ciemny i jasny niebieski? Ojej to jest wyzywanie :3 Tak poproszę żółwika zielonego :)

      Usuń
  12. Ucieszę się z np. niebiesko-beżowego :) Ale i też z takiego w kolorach jak w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu jeszcze mam kilka pytań :) niebieska ma być kokardka? tak? Czy serduszko na kotku, a i proszę o inicjały Twoje :P i Twojego męża :P

      Usuń