czwartek, 31 lipca 2014

Haft na kartkę ślubą, tusalek :)

Witajcie moje stokroteczki :)
Dziś taki mega szybki pościk :) Po pierwsze, miałam zrobić sobie wakacje od kartek, ale się nie da. Sierpień to miesiąc urodzin ( 9 sierpnia urodziny mojego bliskiego kuzyna, 10 mojego francuskiego przyjaciela Laurenta, 12 urodziny 5 urodziny jednej z moich podopiecznych, 15 mojego faceta, 17 mojego brata i 23 mojej najlepszej psiapsiółki). A jak widzę ceny 9 zł, 6 zł za kartkę, to naprawdę wolę ją zrobić sama. Jeszcze w niedziele dowiedziałam się, że moja bliska przyjaciółka z technikum wzięła ślub kościelny (bo 6 lat temu wzięli cywilny), i mimo, że nie jestem katoliczką, kartę zrobiłam :) a raczej na razie jest tylko haft.
Haftowany 2 dni, nićmi nie wiadomego pochodzenia i złotą też niewiadomego pochodzenia, wzoru nie mam, bo sama kombinowałam z krzyżykami na bazie tego co znalazłam u Beaty :). O stąd http://szydelkobean.blogspot.com/2013/05/kartka-slubna-biscornu-i-prezent.html dziękuje Beatko!
Wymiary hafciku na kanwie 16 to 15x10 cm.
A i  dziś jest ostatni dzień miesiąca, więc czas na tusalka, oto on:


:) i to by było na tyle :)

Odpowiedzi na Wasze serdeczne komentarze:

Agnieszka Lesisz -> opakowania na magnesiki kupiłam tutaj http://www.hobbystudio.pl/ .
Luna malutka -> dla Ciebie też mam parkę takich magnesów, tylko czekają na moją wolną chwilę, by je wykończyć i Ci wysłać :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, i cieszę się ogromnie, że kocie magnesy przypadły Wam do gustu.


10 komentarzy:

  1. Haft zapowiada śliczną kartkę! Mój hafcik nie powstawał długo, ale serweta zajęłaby sporo czasu, nie mówiąc o obrusie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek, czeka mnie też wykonanie czegoś "ślubnego", dołączę Twój haft do inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie w sierpniu tak samo jak u mnie w czerwcu. Haft ślubny zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka powstaje.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie w lutym a to znacznie krótszy miesiąc, przy czym mi się zdarza tak, że dwie osoby mają święto w jednym dniu i to nie raz a trzy razy... Obrazek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Miło mi, że moja karteczka Cię zainspirowała :)
    Hafcik wygląda pięknie!!! Na pewno będzie to miła pamiątka dla nowożeńców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie taki szalony jest lipiec :) Hafcik fajny, ciekawa jestem kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka zapowiada się świetnie :) Fajnie mają wszyscy, których obdarowywujesz...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnoręcznie zrobiona kartka znacznie bardziej cieszy obdarowanych i jest wspaniałą pamiątką. Hafcik wygląda ślicznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń