sobota, 21 czerwca 2014

Zimorodek

Witam,
Kilka miesięcy temu ogłosiłam candy zgadulowe. Myślałam, że zabawa potrwa z miesiąc, tymczasem :0) Bardzo szybko zagadkę odgadła Agnieszka z bloga ->
 http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/. Kto jeszcze nie był zapraszam, robi niesamowite  rzeczy z butelek, czy kawałka drewna. Przepiękne maluje, uwielbiam jej chabry, kłosy, i pająka xD. Ale wracając do candy. Polegało ono na odgadnięciu jakie zwierzątko pojawi się na kanwie, które jest równocześnie główną nagrodą w tym candy. Był to zimorodek. Takie były jego początki:




A teraz wygląda tak:

Haft krzyżykowy z koralikami zajął mi 18 dni z przerwami. Kolory mulin dopierałam sama, troszkę bazując na tym co podaje wzór. Wymiary haftu to 20x20cm. Wyhaftowany na kanwie 56 oczek na 10 cm. Dla zainteresowanych wzór:






Do zabawy PODAJ DALEJ zgłosiła się Agnieszka Lesisz (Twój adresik już mam :)) a Ciebie, Elżbieto K. proszę o adres. Moje drogie Panie, już szykuję dla Was niespodzianki, ale proszę się uzbroić w cierpliwość :)

Pozdrawiam Was!


W odpowiedzi na Wasze komentarze:
Marille -> Witam Cię serdecznie na moim blogu, mam nadzieję, że zagościsz na dłużej. Prawda mnie też ceny biletów przerażają dlatego ten koncert zrobiliśmy tak by cenowo przyciągał też. Bilety są od 8 zł do 56.
Anna Gerszendort -> prawda świnki morskie szybko odchodzą, szczególnie gdy wspomni mi się Odyn, odszedł w tym roku w marcu, miał zaledwie 3 latka, pozostałe moje świnie dożywały 7 roku. Dla mnie 7 lat to jest niesamowicie długo. Ale nie zamieniłam bym tych skarbów za nic.
Jola z Caviarni -> trzymam kciuki za Twoją  córcię.

13 komentarzy:

  1. A ja to przegapiłam zabawę u ciebie , szkoda, .
    Haft cudny i podziwiam za koraliki , mnie one męczą ,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zimorodek. Dziękuję bardzo za wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie będę oryginalna i powiem: śliczny :) I szkoda tylko, że nie mój ;)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a skąd masz takie przeczucia? Bez urazy, ale wolałabym, żeby się nie sprawdziły. Lato bez pięknej pogody to jak zima bez Gwiazdki... :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik.
    Dziękuję za wzorek i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik super,jedno ale.Siatkę rysujesz ołówkiem,który się nie spiera.Zacznij rysować piórem wiecznym/zwykłym/ze stalówką na naboje atramentowe.Linie są cieniutkie,trwałe podczas wyszywania,doskonale się spierają.Zrób próbę na małym ścinku kanwy,jeśli nie jesteś do tego przekonana,a nie pożałujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, tyle pracy widać na tym hafciku! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zimorodek jest bajecznie piękny nie mogę się doczekać kiedy zawiśnie u mnie na ściania :D:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ptaszyna :) Miło, że udostępniłaś wzór, może kiedyś się skuszę i go wyhaftuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie, ale skoro nigdy Cię nie zawiodła to znaczy, że coś w niej jest :)
    Nie wszystkie stare i sprawdzone sposoby rzeczywiście są trafne (w końcu nie żyjemy w hermetycznie zamkniętym świecie), ale wiele z nich jest prawdziwa i przewyższa skutecznością teraźniejsze metody.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń