niedziela, 8 czerwca 2014

Sal Kotek Marcowy

Witam wszystkie obserwatorki,

Dziś pokaże kota. Kot z noworocznego salu w Hafciarni, oczywiście z pewnych przyczyn jestem daleko w tyle :) ale nic nie szkodzi :). Tak, więc kotek jest marcowy :). Wiecie co najbardziej mnie wkurza w tym sale. Kontury! Dostaliśmy wzory, w których nie są zaznaczone kontury, obrazek z wyhaftowanymi kotkami jest tak mały, że niewiele widać, po powiększeniu to samo! Same z resztą zobaczcie.

No cóż, może dla doświadczonych do pestka, ale dla mnie ;/,która przygodę z konturami w hafcie krzyżykowym zaczęłam od niedawna, to prawdziwa mordęga. No, ale dosyć :P Pokazuję kota. Tak wygląda bez konturek:
Oraz kotek z konturami, ale bez napisu:
A teraz kotek z napisem:

Dla zainteresowanych wzór: 


A i jeszcze pokażę autobus z poduszki :)

No to, to było by na tyle :).

W odpowiedzi na Wasze komentarze.
Dziękuje wszystkim za życzenia z okazji zbliżającego się pierwszego roczku mojego bloga. Kochana Luno jesteś ze mną w tej przygodzie najdłużej. Dasz radę! Podobnie jak Ty, Justyno! Ściskam Was obie bardzo mocno.

12 komentarzy:

  1. Z konturami kotek wygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trochę dziwnie, że wzór jest bez konturów... no ale poradziłaś sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz ja niestety jestem dopiero w połowie marcowego kotka, mam nadzieję że uda mi się nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty :) Z konturami sobie świetnie poradziłaś i podoba mi się dodany napis :)
    Schematy z konturami znajdziesz tutaj:
    http://fekla87-vishivka.blogspot.com/2011/05/blog-post_4185.html
    na mniej więcej 1/3 wysokości od góry :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie ci wyszedł ten kocurek :D ciekawy przekaz dla męża xD a wszystko inne bardzo profesjonalne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na tej sztuce, ale Twoje prace ślicznie sie prezentują. Zazdroszczę talentu i... cierpliwości:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak z tego kocurka. Z pewnością będzie umilał sobą swój miesiąc :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, fajne gaciorki wiesza kot ;) Autobus wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się mi podoba ten kocurek :) i poduszka zapowiada się wystrzałowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie :) Byłam już dwa razy, ale to kilka lat temu. Teraz pewnie wiele się pozmieniało i jest co podziwiać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje koty nawet nie zaczęte, czasu brak.. Twój śliczny, ogromnie mi się te koty podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociaki są super:D a ta poduszka to robi się coraz bardziej ciekawa samolocik taki i żywy i autobus ciekawe co jeszcze na niej będzie?:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń