piątek, 16 maja 2014

Prośba do moich kochanych obserwatorek

Witam,
Ten post miał być o czymś innym, ale nie wyszło. Maj i czerwiec to miesiące konferencji naukowych. I jak na historyka, który chce pracować na uczelni, wyjeżdżam na te konferencje ze swoimi wystąpieniami. Mam do Was prośbę, w sierpniu moja kuzynka ma bierzmowanie, tak się składa, że wypada to w pierwszym tygodniu sierpnia, a my wtedy zaplanowaliśmy urlop na wsi, u mojej babci, a że to wieś i tam 3 pokolenia w jednym domu mieszkają. To tak głupio bez niczego wpaść na bierzmowanie. To też prośba. Jesteście może w posiadaniu jakiś wzorów na pamiątki z okazji bierzmowania. Jeśli tak to ja pilnie przygarnę jakieś. Druga rzecz to zamówienie. Dostałam pierwsze w moim życiu zamówienie hafciarskie. Jupi, hura, ale tą radość gasi to co mam wyhaftować. Otóż to:
Zrobiłam to w haftix, ale wyszło tak beznadziejnie, że szkoda gadać. Herbów piłkarskich nigdy nie haftowałam, a nawet nie interesuje się tym, nie wiem ile chłopa tam biega i po co? Dlatego swoją prośbę kieruje do tych obserwatorek, które mają w tym doświadczenie. Kobietki proszę niech któraś mi zaprojektuje wzór. Żebym mogła to wyhaftować. Ja w zamian wyhaftuje jakąś serwetkę, bieżnik, mogę odpalić jakieś pieniążki. Proszę! I dziękuje za wszelką pomoc.

9 komentarzy:

  1. Oj niestety ani w jednym, ani w drugim pomóc nie potrafię :( Ale będę kciuki trzymać, aby się udało.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że możesz być przerażona ale to bardzo proste, rozplanuj sobie słowo Polonia, następnie w odpowiednim miejscu słowo Bytom i resztę dopasujesz bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaglana ma rację z tym herbem, kolory wyraziste, papier w drobną kratkę i kredki podpowiedzą szybciej niż haftix.Co do bierzmowania, ja robię składankę z trafionych w internecie wzorów, wejdź na mój pinterest do tablicy ,,Religia, może coś wybierzesz dla siebie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak trafię na jakiś wzorek na bierzmowanie, to podeślę:) Co do projektu herbu, to nie pomogę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi Ci o sam herb? czy tło o też? i podstawowa sprawa jakiej ma być wielkości?
    Bo jeśli chodzi o sam herb to mogę ci go zrobić w 5 min. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Projektowania wzorów jeszcze się nie podejmuję, szkoda bo chętnie bym Ci pomogła. Jeśli znajdę jakiś wzorek pasujący do bierzmowania, to podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję w Abakanie i efekt podeśle na maila

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz mi jaka ma być wielkość wyhaftowanego obrazka, iloma kolorami i jakiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miłe słowa:) ja niestety nie pomogę - nie moja bajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń