piątek, 23 maja 2014

Kartka na Dzień Matki (Dzień Mamy)

Witajcie :)
Dziś kartka z okazji Dnia Mamy (wolę mama niż matka, jakoś mama sympatyczniej brzmi :)) Ja w ogóle to mam Mammucię a nie mamę xD haha. Jako 6 latka, wymyśliłam wierszyk. Mamucia Mama miała 3 małe mamuciątka, jedno psotne, jedno przypiętne, a jedno obślinięte. Ja byłam straszną psotnicą, moja siostra to jak się przyssała do mamy, to nie puściła i zawsze ją trzymała za spódnicę, spodnie, a mój brat najmłodszy xD zawsze był obśliniony, haha. I tak moja mama została mammucią. A to my:


Moja mamucia 


O tak, tata mi nie wyszedł :(, ale mamucię to mam najwspanialszą, najukochańszą na świecie. 
A oto dla niej karteczka 


Haft 9,5 x 5,5 cm. Haftowane 7 dni, nićmi Ariadny 1697, 1684, 1543, 1539, 1557, 1536, 1686, czarną oraz DMC 498, 986. Wyhaftowane na kanwie 80 krzyżyków na 10 cm. Pierwszy raz haftowałam na takiej i szlak mnie trafiał. Jednak za małe oczka dla mnie. Wypróbowałam już wszystkie wielkości, i moja preferowana to 55 (56)krzyżyków na 10 cm. A Wasza? Dla zainteresowanych wzór 



Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Anno Jacewicz -> no niedługo ;) teoretycznie w grudniu tego roku dostaniemy dopiero klucze, ale zima była łagodna, zaczęli budować szybciej, to może szybciej oddadzą.
Anette -> las zostanie, gmina nie zezwala na ścięcie lasu.

9 komentarzy:

  1. A wiesz, że i ja moją Mamę w pewnym okresie "Mamucią" nazywałam? Bardzo się to jej nie podobało. Róża piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka :) deseczka już poszła w świat a jedyne zdjęcie jakie mam dokładniejsze to na fanpage na fb w folderze na sprzedaż :) Zapraszam - nie będę wklejać linku - trafisz sama?

    a karteczka bardzo ładna wyszła i taka mamina:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Optymistyczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, widać że z miłością zrobiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna mama na pewno zadowolona:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale za to wzór ślicznie wyszedł przy takiej drobnicy.:) Ale ja też nie przepadam za tak drobną kanwą, choć dostałam lupę do wyszywania, wiec może teraz będzie mi łatwiej.:)

    OdpowiedzUsuń