wtorek, 22 kwietnia 2014

Wspomnienia i troszkę nowości.

Witam,
Dziękuję za wszystkie życzenia! Ja przez święta zrobiłam sobie wolne. W ogóle do teraz miałam wolne. Taka przerwa w robótkach. Nie mam więc nic do pokazania. Więc pokaże prezent mojej mamy. Zrobiłam jej ten obrus na Wielkanoc w 2000 roku. Jestem z niego dumna, zrobiłam go mając 14 lat i nigdy nie dokonałam czegoś podobnego. Haftowałam go rok i po nim, aż do dzisiaj nie zabrałam się za nic tak wielkiego. Obrusik ma 150 x 90 cm. Oto mój kolos:









Ale co za kolosa teraz haftuję, dowiecie się w praniu :P. Wczoraj ruszyłam podusię do wózka xD. I oto ona

A tutaj, wstyd pokazywać, kotek marcowy z kalendarza xD. Niedługo będzie maj, a ja na marcu z kotami xD.

No to byłoby na tyle :)
Odpowiedzi na Wasze komentarze:
Agnieszka Wolska i Jola z Caviarni: Wzorki większości pobieram z tej strony : http://www.liveinternet.ru/users/goel/rubric/2006058/page12.html

Pozdrawiam słonecznie :)



11 komentarzy:

  1. No kochana, nie przestajesz mnie zaskakiwać, taki obrus w wieku 14nastu lat. Szacun i czapki z głów. Przecież tu już nie chodzi o jego trudność w wykonaniu (skoro zaczęłaś tak wcześnie to nie było to dla ciebie karkołomne zadanie) ale żeby jako nastka wytrwać w dziele i skończyć je. Na prawdę jestem po wrażeniem. A w podusi podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja uwielbiam haft płaski, pięknie Ci to wychodzi. Może dobrze byłoby bym i ja spróbowała w końcu :) Nawet wzory skserowane dostałam kiedyś od babci. A obrus dla mamy piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus dla mamy piękny:) tyle pracy włożyłaś ale jaki efekt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś śliczny obrus na mamy, podusia też będzie ładna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, taki obrus w wieku 14 lat... robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny!!!! za mną chodzi haftowana pościel, ale obrus tez by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też jakoś po świętach trochę lenia się wdało. Ładne obruski. Pozdrawiam Niedzielnie :)
    Powiedz jak mój zimorodek bo doczekać się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten kwiatowy obrus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy obrusik, a i poduszka się piękne wyłania.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, Weroniko, za namiary na schematy :)

    OdpowiedzUsuń