sobota, 5 kwietnia 2014

No i jest ... mały bąbelek :0)

Witam,
Długa przerwa, bo nie mam kompa, w naprawie :0). A oto od wczoraj pojawił się maluszek. Gwidonek, mały szkrab.


 Jak z Gwidonem jechaliśmy do domu, zastanawialiśmy się, jak na to zareaguje Menuet. W życiu nie pomyślelibyśmy, że Menuet zareaguje na małego, jak słoń na mysz i schowa się do paśnika ... xD dużo mniejszego od niego xD.

A moje małe dziełka :) proszę bardzo, tak wygląda gejsza 
a tak wygląda kot marcowy xD 

a oto kartka urodzinowa dla mojej przyszywanej siostrzyczki


i haftuje się kurczaczek (tudzież kaczka) na kartkę wielkanocną


Teraz wracam do sprzątania, bo dziś mamy parapetówkę :P Pijemy za przyszłe mieszkanie. Robimy fondue do jedzenia :P Będzie pysznie! BUZIAKI :*

9 komentarzy:

  1. Jaki słodki Gwidonek - niech się zdrowo chowa.

    Prace ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwidonek jest cudny:) A i Gejsza wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwidonek śliczny - chyba się w końcu zaprzyjaźnią? Hafciki urocze, gejsza pięknie się wyłania.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety jaki piękny chłopczyk :) Niech się zdrowo chowa.Moje łobuzy będą znowu rodzicami ciekawa jestem jakie cudaki będą tym razem :)
    A gejsza jest przepiękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiaczek boski, słodkaśny ma pyszczek. A Menuetowi nie ma co się dziwić, w końcu dorosły stateczny a tu jakiś gówniarz się pojawia, każdy by się nieco wycofał, oswoi się na pewno. Widzę, że nieco z oczami gejszy sobie poradziłaś. No i życzę smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje z maluszka:D:)
    Dziękuję za miłe słowa :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwidonek jest śliczny, jakie ma ładne kolory:) Gejsza wychodzi ślicznie:) wszytko ślicznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny proś :) Czy Twoje świnki to jakieś rasowce z rodowodem? Bo jakieś takie "wyjątkowe" mi się wydają :) Chociaż ja uwielbiam wszystkie świnki. Czy wiesz, że na forum dogomanii psiarze ratują świnki laboratoryjne? Gdyby nie sprzeciw mamy, która nie lubi żadnych myszo-chomiko-szczurko-świnko-gryzoni, to sama przygarnęłabym dwa prosiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i miałam jeszcze napisać, że kociak w filiżance boski, a żółtego ptaszka jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń