wtorek, 8 kwietnia 2014

Kurczaczek czy kaczuszka :P


Witam wszystkich obserwatorów.
Po primo. Mam laptopa i wyruszam w podróż po Waszych blogach.
Po duo albo secundo, jak kto woli ;p. Historia pewnego kurczaka lub kaczki. XD Zaznacz prawidłową odpowiedź XD haha. Ale dziś świruję, to chyba przez tą burzę :P. Proszę kurczaczek
A tak wygląda na kartce

I to by było na tyle ;P
Odpowiedz na Wasze komentarze:
Luna malutka: Ja jak zobaczyłam reakcję Menueta na Gwidona to skomentowałam to tak: Że niby Manuet powiedział: Psia kostka nawet sobie nie pobrykałem (pobzykałem) i już dziecko.
Donka666: Tak cała trójca ma rodowód. Pochodzą z hodowli  http://www.hanaville.pl/index.html
Menuet z całej trójki był najdroższy, bo rzadko kiedy trafiają się texele albo merino.

Za wszystkie komentarze dziękuję :)



8 komentarzy:

  1. Kaczucho - kurczaczek jest świetny! Super prezentuje się na kartce świątecznej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki radosny kurczaczek! Bombowa kartka.:)
    P.S. Stanowczo kurczaczek. Kaczka nieee!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to kaczka, czy to kura... Nieważne! Najważniejsze, że żółciutkie i roześmiane :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też burzowo, a ptaszysko fajnie wyszło :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółciutki gość superfajny! A świnki tak jak myślałam, "elita" :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam Twojego bloga i myślę sobie: Jak my mamy wiele wspólnego - i wyszywać lubimy i kochamy prosiaki. Tylko, że ja zrezygnowałam już z rasowych świnek i dałam schronienie dwóm świniaczkom ze Stowarzyszenia Pomocy Świnkom Morskim.

    OdpowiedzUsuń