sobota, 19 kwietnia 2014

Kartka z okazji narodzin córeczki

Witam wszystkich,
Dziękuje za życzenia, które do mnie napłynęły i które dopiero dostanę. Od tygodnia czekamy na dzidziusia mojej przyszywanej bratowej. A raczej dzidziusia syna mojego przyszywanego kochanego taty. Mała miała urodzić się 11 kwietnia, ale jej nie śpieszno. Ma mieć na imię Lilianna. I dla tego małego człowieczka powstała taka oto kartka.








Dzidziusia haftowałam jeden dzień. Bardzo przyjemny wzorek. Niteczki to takie resztówki: biały, czarny, Ariadna: 1559, 1543, DMC: 950, 3841 i coś nowego DMC E967 (pearlescent effect). Powiem Wam, że jest taka sama jak metaliczna, się rozdwaja, sztywna, ale efekt powala. Na zdjęciu tego nie widać, ale jest super! A oto wzorek, jakby ktoś chciał. 


No czekamy teraz na szczęśliwe rozwiązanie :).  I na koniec:


Wesołego kolorowego jaja moje drogie obserwatorki i blogowe przyjaciółki!

14 komentarzy:

  1. Gdy nadejdą święta, niech nadzieja i radość zastukają do Waszych drzwi, a Wielkanoc przyniesie pomyślność,szczęście i piękny uśmiech każdego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzenia już składałam, ale jeszcze muszę pochwalić karteczkę oraz dołączyć życzenia szczęśliwego rozwiązania dla bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka dzidzia, ładna kartka :) Dziękuję za życzenia, a coś dla ciebie w nowym poście na moim blogu - Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka:)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i pogodnych Świąt, wesołego Alleluja życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna:) pierwszy raz widzę taki wzorek:) Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka , Wesołych Świąt,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że Wielkanoc przeszła miło i spokojnie :) Udanego lanego poniedziałku Ci życzę :) Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczniutka, a wzorek po prostu super :)) Myślę, że będzie to urocza niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka rewelacyjna, koraliki dodają jej uroku :) Weroniczko zajrzyj do mnie o tutaj
    http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/2014/04/chopczyk-z-wazonikiem-czyli-rozwiazanie.html
    Mam dla Ciebie (mam nadzieję) miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za podzielenie się schematem, bo karteczka mnie, po prostu, urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Didziulka przesłodka,dzidziulka przeurocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Ja nie potrafię haftować, więc tym bardziej podziwiam Twoje prace :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń