wtorek, 25 marca 2014

Salowy spóźniony lutowy kotek, i dalej ...

Witam,
Dziękuje Wam za miłe słowa. Od przyszłego postu wprowadzam zmiany odpowiadaniu na komentarze. Zauważyłam (niestety), że nie wszystkie z Was je czyta. Dlatego od przyszłego postu odpowiedzi do Waszych komentarzy będę umieszczać w kolejnych postach na samym dole. Jeśli któraś z Was nie chce być widoczna w postach, proszę mi to napisać.
Dziś o pewnym spóźnionym kocie lutowym. Oto on wyprany, wyprasowany i oprawiony. Powędruje jutro do pewnych dwóch małych dziewczynek, które męczą mnie o wyszycie kota dobre 2 miesiące. W końcu się doczekały :3.


A teraz właśnie skończyłam drugą moją kartkę wielkanocną, jeszcze napis i będzie cacy. Jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo.

Wzór wzięty stąd :P
zmieniłam oczywiście numery xD, oprócz standardowej białej i czarnej, w ruch poszły DMC 726, 3841, Ariadna 1785, 1554, 1684, oraz 4 niewiadomego pochodzenia :).
A teraz pewien problem, doszłam do patrzałek od Gejszy, i mam z nimi problem, wyglądają przerażającą, jak je zrobić by były mniej straszne, macie pomysł?
A chciałam się Wam jeszcze pochwalić, czego nauczyłam się na ostatnim spotkaniu Marańciaków :P ale to innym razem bo nie mam jeszcze zdjęć.

CANDY ZGADULOWE :p
Żadna z Was nie zgadła, więc candy nadal trwa :P za tydzień dam Wam  kolejną wskazówkę :P.


9 komentarzy:

  1. Kotek fajny i dziewczynki się ucieszą :) Kartka również, aż się chce tej Wielkanocy :) A co do oczek Gejszy to może kontur zrobić jakimś jaśniejszym kolorem - delikatnym brązem, beżem? Oko trochę "zgubi się" przy bladości twarzy, nie będzie się tak wyróżniać :) A swoja drogą droga nieźle Ci idzie. Jeszcze niedawno sam koczek był a tu już twarz się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym u Gejeszy nie robiła dolnej kreski w oku tylko górę i jedna kartką backstitcha po skosie w dół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek i karteczka śliczne a co do gejszy nie pomogę niestety bo krzyżyk to nie moja bajka. A powiedz mi jak ty sie trzymasz i kiedy będzie już u ciebie nowy maluszek kudłaty. Pozdrawiam cię kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię te kociaki :) Widzę, że praca wre...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gejsza coraz piękniejsza, a oczy może rzeczywiście jakimś beżem pociągnąć? Kot i kartka wielkanocna bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest super, a te zajączki rewelacja takie słodziaki:) co do gejszy hmmm a jakby tak rzęsy jej zrobić takie delikatne a kobiece:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kociaczek :) napewno sprawi wiele radości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyje serducho skradł ten słodziak? :)

    OdpowiedzUsuń