sobota, 22 marca 2014

Ruszamy dalej

Witam wszystkich
Czas płynie dalej, to minął tydzień jak Odynka już nie ma. Ale nie o tym ma być post. Już i tak za długo Was męczyłam. Dzisiaj mamy sobotę, nowy dzień, nowe możliwości i ruszamy dalej, żyjemy dalej. Oto co zrobiłam w tym tygodniu. Mało tego, ale pokaże Wam to co mam.
Na pierwszy strzał idzie gejsza. :) jestem zadowolona z tego co wychodzi, bo 5 próbach nareszcie coś fajnego wychodzi.

Na kartki wielkanocne też coś tam się haftuje.

Kotkowi Lutowemu brakuje jeszcze kontur i ramki, ale tak się prezentuje.

I podusia :)

I Candy, bąbelki moje. Właśnie nikt nie zgadł ostatnio :) Teraz macie kolejną szansę  :)



11 komentarzy:

  1. u Ciebie jak zwykle pracowicie i pięknie się zapowiada:)

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, ostatni raz to powtórzę, nie reklamuj swojego blogu na moim! Mam cię w obserwowanych i jak mogę to wchodzę na twojego bloga. I skarbie jeśli nie zauważyłaś jestem zapisana do twojego candy i wisi banerek po prawej stronie. Jeszcze raz zareklamujesz swego bloga w komentarzu na moim a się pożegnamy!

      Usuń
  2. Czekam na efekty przentowanych zaczątków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce ;) jakoś szybko mi to idzie :P

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że tak Cię to drażni . Nie widziałam Twoich wcześniejszych uwag :) Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ślicznie te kolory:) wszytko mi się podoba:D a co to candy to może ślimak już sama nie wiem:P buziaki ogromne:* trzymaj się cieplutko i będzie wszystko dobrze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam kolory :) dla niektórych białe serwetki to elegancja i piękno, moim zdaniem to kolory dają lepszy efekt

      Usuń
  5. A nie zaskakuje wciąż rozmaitość Twoich prac. I na wszystkie czekam z niecierpliwością, żeby zobaczyć efekty końcowe.
    Co do zgadywanki, mnóstwo jest ptaszków zmieniających kolory z wiekiem, może zięba ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weroniko, pracowicie u Ciebie, tyle zaczętych haftów, a kotek jest przeuroczy! Ja męczę ledwie jeden mały hafcik. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń