czwartek, 20 lutego 2014

Zgadula Candy

Witam,
Ogłaszam candy na moim blogu. Pomysł na candy podsunęła mi Luna z blogu Z kotem na kolanach -> http://kociemruczanki.blogspot.com/ . Która jakiś czas temu umieściła zdjęcie zwierzaka i trzeba było zgadnąć cóż to za zwierz. Moja zabawa polega na tym samym :P. Haftuję pewien obrazek, on będzie nagrodą główną w moim candy. Zabawa polega na tym, że co jakiś czas będę odsłaniać albo postęp w pracy albo zagadkę, nagroda pójdzie do tej kobietki, która pierwsza odgadnie co będzie na obrazku.
Termin końca zabawy jest zagadką, może to być za 2 tygodnie, bo akurat komuś uda się odgadnąć wzór, albo za 3 miechy (chodź mam cichą nadzieję, że tak długo nie będę tego haftować).
UWAGA! JEŚLI KTÓRAŚ Z WAS HAFTOWAŁA TEN OBRAZEK, I PO PARU SZCZEGÓŁACH ZORIENTUJE SIĘ JAKI TO JEST OBRAZEK, TO NIECH PO CICHU ZREZYGNUJE Z ZABAWY, I NIE PSUJE JEJ INNYM DZIEWCZYNOM. BĄDŹMY FAIR, BO PO CO KOMUŚ OBRAZEK KTÓRY SIĘ KIEDYŚ WYHAFTOWAŁO.
Otwieram zabawę, pod dzisiejszym postem proszę się wpisywać na listę :P a oto i banerek
POWODZENIA !

10 komentarzy:

  1. Jak by to napisać:) proszę o wzięcie mnie pod uwagę w tym candy:) moje pierwsze a nuż mi się coś uda zgadnąć pozdrawiam :) P.S. dziękuję za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zgłoszenie przyjęte :P powodzenia i udanej zabawy :P

      Usuń
  2. Podoba mi się ten pomysł:) zatem się zapisuję. Będę śledzić z wielkim zaciekawieniem kolejne odsłony... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ bardzo mnie wciągnęło zgadywanie u Luny, proszę o wciągnięcie mnie na listę zgadywaczy :)
    Banerek na moim blogu: efkaraj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też się zapisuję, a nóż widelec mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł przedni, a że ja uwielbiam niespodzianki :D zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń