niedziela, 16 lutego 2014

Wszystkiego po troszku

Witam,
Kolejny post z cyklu: nie mam co pokazać, to pokażę wszystko xD. Dopiero co skończyły się walentynki :P a już myślę o dniu kobiet :). Jakie lubicie kwiaty? Ja uwielbiam fiołki, goździki, frezje i iryski.
Właśnie na kolejną kartkę, tym razem urodzinową wybrałam iryska. W wzorze jest on fioletowy, a ja zmieniłam na niebieskiego iryska, bo jakoś ten kolor za mną bardziej przemawia :). Oto pierwsza odsłona iryska
Jakiś czas temu kolega, ogromny fan kultury japońskiej, anime itd (podobnie jak ja, fascynuje mnie Japonia i lubię oglądać anime) poprosił mnie o poduszkę z gejszą. Wybrał sobie taki oto obrazek.
Powiedziałam mu, że może się tej gejszy doczekać na emeryturze xD bo jak elfa szyłam 6 lat z kawałkiem, to co dopiero gejszę 30x30 cm. No ale dziś wstałam rano i powiedziałam: to dzisiaj. Wzięłam kanwę, program i się haftuje :P
Jeszcze takie pytanie, do Pań doświadczonych w pracy z programem haftix. Czy ten program czasami dopiera źle kolory? Bo mi się pierwszy raz tak zrobiło przy tej gejszy, gałązki są ciemne, a on mi każe do nich użyć muliny kremowej ;/. 
Kota z Sal, imieniem Luty, też coś się dzieje, ale jakoś tak za wolno xD.
Smok bliżej końca :), wczoraj przy oglądaniu Thora wyszyłam mu prawie cały tył, jeszcze maleńka dziurka i zostanie tylko pyszczek.
A teraz troszkę o mieszkaniu. Wczoraj byliśmy z chłopakiem zobaczyć plac budowy. Oto mój dom :)

A że nam pieniążków nie starczy od razu zrobić całość postanowiliśmy zacząć w tej kolejności: łazienka, kuchnia, salon, pokój dziecinny, sypialnia albo sypialnia, pokój dziecinny. To się zobaczy :). Oto taki plan na łazienkę :P.
 a takie cosik na papierek toaletowy.

Macie może jakiegoś znajomego projektanta, architekta wnętrz. Potrzebujemy parę rzeczy skonsultować.
Buziaki i miłego weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za pozdrowienia:) co do kwiatów to niezapominajki i tulipany:) Gejsza jest ciężka w kolorach ale sobie poradzisz i to szybko trzymam kciuki:) ja tez pozdrawiam i walczę z Matką Boską:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P przekonuję się właśnie, że będzie ciężko, co chwilę coś pruję i zamieniam kolory, ale nie poddam się :)

      Usuń
  2. Od czego zacząć? A wiem - Gdzie oglądałaś Thora?!? Leciał gdzieś?
    Co do kwiatów to irysy, fiołki i frezje - pięknie pachną. Gejsza... ja bym sama dobierała kolory z karty, bo programy potrafią sieczkę zrobić. Ze zdjęcia widzę, że będziecie mieszkać blisko lasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thora ściągnął przez chomika mój chłopak, a fiołki kocham ze względu na zapach, i dlatego że są takie małe, przypominają mi jedno zdanie z Władcy Pierścienia. Kiedy Galadriela mówi do Froda: nawet małe istoty mogą zmienić bieg wydarzeń. Fiołki są takie maleńkie a pachną tak silnie, tak intensywnie, cudnie! Oj tak :) będę się przechadzać po lesie i pstrykać zdjęcia ptaszkom :P może jak Ty spotkam kowaliki, i raniuszki, i masę innych cudowności. Ach nie mogę się doczekać. W ogóle jest to os. Leśne a nazwy ulic są od owoców leśnych i tak mamy: jagodową, borówkową, poziomkową, ciekawe jaką ja będę mieć ulice... może jeżynową ? pozdrawiam i ściskam Cię mocno :*

      Usuń
  3. Tona papier ekstra ;o) a smoczek jest przepiękny ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj też bardzo mi się podoba to drzewko :) Rafcio znalazł na google przez przypadek i zakochaliśmy się w tym XD

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej gejszy - nie przerabiam wzorów Haftixie, więc nie mogę pomóc. Smoczek wyłania się piękny.:) Pamiętam, jak my chodziliśmy na plac budowy i dokumentowaliśmy ją miesiąc po miesiącu.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wiem co to znaczy taka budowa, ale jednocześnie gratuluję :) Z mężem już drugi rok mieszkamy w swoim nowym domku. W trakcie budowy było trochę nerwów, trochę wyrzeczeń, ale teraz mam swój cudowny raj na ziemi i nie żałowałam ani razu, że podjęliśmy decyzję o wybudowaniu domku :) Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za ten Twój nowy domek :)

    OdpowiedzUsuń