sobota, 8 lutego 2014

Wszystkiego po troszku

Witam,
Przepraszam za nieodwiedzanie waszych blogów, ale mam sesję. Tzn myślałam, że skończę wszystko 3 lutego ;/ ale jeden dr ten najgorszy odwleka mi ten egzamin. A ja się go tak boję, że zgadzam się na wszystko, nawet na to, że ostatnio nie mógł mnie spytać, bo nie było żadnej wolnej sali na uniwerku. Podkreślę, że są "ferie" i nikt nie ma wykładów na uczelni, a egzaminy odbywają się w "prywatnych salach profesorów". :( Najbliższy termin to poniedziałek ;/. No i robótki leżą, miałam zrobić 3 walentynki, potem kota lutowego i smoka dokończyć, a wszystko leży :(. W miarę możliwości coś się tam robi. Np. kupiłam ramkę do kota Styczniowego :)

Uda mi się zrobić tylko jedną walentynkę, dla mojej mamy. Wybrałam wzór z dwoma kocicami w biustonoszach. Wiem, że mama się uśmiechnie na ich widok :).

Mówiłam już w poprzednim poście, że "kupiliśmy mieszkanko". W nawiasie, bo czekamy ciągle na kredyt. I tak postanowiłam, założyć kronikę naszej rodziny :3. Oto początki mojego drzewa genealogicznego. Po lewej stronie herb mojego ojca. Bończa - srebrny jednorożec na niebieskiej tarczy. A po prawej mojej mamy. Lis - w czerwonej tarczy srebrna rogacina dwa razy przekrzyżowana.


I smok :)


14 komentarzy:

  1. Czekam na full version kocic :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kronika to świetny pomysł! Powodzenia w egzaminach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na egzaminie :P ostał się jeden ostatni, najgorszy

      Usuń
  3. Kronika to super pomysł:) będzie z pokolenia na pokolenie:) co do haftu jest naprawdę fajnusi:) Powodzenia na egzaminie, będzie dobrze:) pozdrawiam :) skierka2014.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie, jak bardzo chciałabyś mieć ten egzamin już za sobą...
    Trzymam kciuki :D
    Smok wygląd coraz fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopniaka na szczęście Ci posyłam co byś w poniedziałek odetchnęła z ulgą już po egazminie. A kronika to świetny pomysł o ile będziesz w niej robić regularne wpisy - więc życzę Ci wytrwałości w tym projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, super te kociaki :D czekam na gotowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie gotowy obrazek jutro, jak zaliczę ten egzamin

      Usuń
  7. Kronika - wspaniałe przedsięwzięcie.:) Koty MS są zawsze cudne... mamie na pewno się spodobają. Powodzenia na egzaminie!:)

    OdpowiedzUsuń