niedziela, 23 lutego 2014

Pierwsze dzieło szydełkowe :) i troszkę o candy

Witam,
Widzę, że moje zgadulowe candy się podoba :). To świetnie, ale najpierw o czymś innym. Wczoraj odbyło się kolejne spotkanie Marańciaków. I tam pod wpływem pewnych Pań powstało to: moje pierwsze malutkie dzieło szydełkowe. Jak już wspomniałam kiedyś, jestem ogromnym beztalenciem w tą stronę, szydełkowałam to aż 3 miechy: to też tym bardziej jestem z siebie dumna :3
Kalendarzowy kotek też przybiera na wadze :)
Smokowi Cracusowi też już mało brakuje do końca
A to co zrobiłam, dla mojej przyszłej teściowej na urodziny


A TERAZ O CANDY
Odpowiedz może być jedna ( tak: zebra, nie: człowiek, koń, hipopotam). O tym czy ktoś był blisko, czy zgadł, powiem w kolejnym poście. Uwaga pierwsza zagadko-podpowiedź:


JESTEM MĘŻCZYZNĄ, CHODŹ NIE JESTEM CZŁOWIEKIEM,
POSIADAM DWIE NOGI I KOLORÓW NABIERAM WRAZ Z WIEKIEM


13 komentarzy:

  1. Pracowicie u Ciebie, piękną karteczkę zrobiłaś! Zagadka - oj trudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo nie chcesz się przyłączyć do zgadulowego candy :)

      Usuń
  2. Serweteczka-gwiazdeczka jest urocza, następna na pewno zajmie mniej czasu :)
    Z iryska teściowa będzie zadowolona na pewno ( ja bym była) :)
    Co do zagadki... ciężko będzie...jakaś roślina?... na zupełnie nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj też mam nadzieję, że kolejne szydełkowe cuda pójdą mi szybciej

      Usuń
  3. Serwetka jest super:) podziwiam każdą z Was za szydełko:) ja to tylko łańcuszek umiem.. a potem to dwie lewe ręce.. karteczka z iryskami na pewno teściowej się spodoba:) a co do candy to obstawiam na zwierzątka.. tylko jakie .. :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze wiedzieć, że jest ktoś jeszcze na tym świecie co ma dwie lewe rączki do szydełka :)

      Usuń
  4. I ja do szydełka mam dwie lewe ręce. Łańcuszek mogłabym robić kilometrami, ale jak się za serwetkę wzięłam, to mi palec do rękawiczki wyszedł, choć dodawałam oczka co jakiś czas.

    Irysowa kartka bardzo ładna, a jeśli chodzi o candy, to choć udziału w nim nie biorę, tak jak Poemi myślę, że to paw.

    No i nie mogę doczekać się gejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuu cisza :( a moja ciekawość niezaspokojona.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P napisałam, że odpowiedz będzie w kolejnym poście :P on będzie za niedługo

      Usuń
  6. Pierwsze koty za płoty, serwetka ok. Karteczka fajna, hafciki też!!!
    Zagadka za trudna dla starszej pani!
    Jest mi bardzo miło, że zapisałaś się na prezencik ode mnie. Proszę o adres!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam, pisałam, a gdy zaakceptowałam komentarz do publikacji to rozłączył mi się internet!!! buuuu :(
    No to jeszcze raz:
    Karteczka z iryskami jet piękna :) ale najbardziej nie mogę doczekać się ukończonego smoka - jest fantastyczny! :)))
    Wiem, że szydełko cię nie oczarowało, ale serwetkę własnoręcznie zrobioną będziesz miała ku pamięci :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu :) ciekawe co za kotek wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń