środa, 12 lutego 2014

LAWENTYNKA

Witam,
W poniedziałek przyszłam rano do pracy, okazało się, że mam pod swoją opieką nie tylko moją kochaną Hanulkę ale też jej siostrę starszą Paulinę. Paulina jest typowym dzieckiem z ADHD (czyli choroba bezstresowego wychowania). Ja nie jestem za biciem dzieci, ale jak robią nazłość ewidentnie to się powinno klapsa korekcyjnego dać. No, ale to nie moje dziecko, i jakbym jej strzeliła przez tyłek to pewnie bym pracę straciła. Tak więc, zostałam zmuszona zadzwonić do dr i przełożyć egzamin ;/ .... Z Hanią bez problemu zdaję egzaminy, kochane dziecko. Ale z Paulą do się boję do biedronki iść, bo jeszcze by mi pod samochód wpadła ;/. Ale na szczęście mama sobie wzięła jeden dzień wolny w wtorek, to czmychnęłam jej na 2 godziny i zdałam ten egzamin. A bałam się strasznie. Ale już mam koniec sesji. Dobra kończę ględzenie i zapraszam do kotów :)
Obrazeczek mały, 9x9 cm. Wyhaftowane ariadną: białą, czarną, 1623, 1624,  1551, 1554, 1699,  1522, 1533, i jedną DMC 3340.
Czas 4-5 dni.
Kotki, jak już wspomniałam w poprzednim poście poszły na walentynkę dla mojej mamuci :P
Moja druga kartka :0). A tutaj wzór, xD widać, że w moim obrazku znowu jakaś inwencja twórcza się pojawiła i odbiega on znacznie od wzoru. Ale ja i moja mama to 2 rude czupry, no i kocice też musiały być rude, a co ... :P

Pozdrawiam wszystkie kobietki zaglądające do mnie :)


15 komentarzy:

  1. Po pierwsze zgadzam się że jak sie dziecko ostro spionizuje to mu to tylko na dobre wyjdzie ale t temat rzeka. Po drugie to gratulacje zdanych wszystkich egzaminów. A po trzecie to kocice w cycniczkach super są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Koty wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej sesji! Walentynka dla mamci piękniutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanej sesji:) co do maluchów też mam takie zdanie, jako dziecko dostało się klapsa i tylko na dobre wyszło:) a kociaki wyglądają super:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te kotki. Mama na pewno się do nich i Ciebie uśmiechnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) jeszcze daleko mi do Twoich pięknych kartek :) przede mną długa droga ale się nauczę :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kotki słodziaczki jak się im oprzeć.... wspaniała Walentynka!!! Gratuluje udanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rude jest piękne, a kocice urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdanej sesji :) Można odetchnąć :) A kotki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) najlepsze jest to, że mogę powrócić do robótek :)

      Usuń
  9. Gratuluję zdania egzaminów :) A koteczki przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) śliczne są, :P jeśli chodzi o tworzenie kartek, to daleko mi do twojej mistrzowskiej roboty :) ja na razie raczkuję XD a raczej leżę na plecach i wierzgam nóżkami XD

      Usuń