sobota, 4 stycznia 2014

Wierzbowy elf imieniem Merida, początek kartki i dawno dawno temu na tamborku

Ależ wyszedł mi długi tytuł :3
Witajcie w Nowym Roku :), dziękuje wszystkim za życzenia i przedstawiam Wam Elfa. Nazwałam ją Merida, bo ma niezłą rudą fryzurę (jak ja rano xD). Tak, po 7 latach ukończyłam w końcu elfika :3 jestem z siebie nieziemsko dumna :) bo jak już wspomniałam robiłam go na czuja :)). Dlaczego Elfa wybrałam na swoją pierwszą pracę w Nowym Roku. Bo wierze, że odgoni złe moce, i przyniesie mi w tym Nowym Roku dużo szczęścia i uśmiechu. Dosyć ględzenia. Oto ona:
Elfik kupiony 7 lat temu w Francji,  wymiary 23x21. Jeszcze muszę znaleźć ramkę :). Wyhaftowany nićmi DMC, ale nie podam jakimi, bo nie wiem :(, wzoru też nie będzie, bo zgubiłam.
Tymczasem na tamborku kończy się wiosenna serwetka w tulipany :)


Postanowiłam spróbować swoich sił w kartkach okolicznościowych. I w rodzinie pojawiła się okazja. Kuzynka mojego chłopaka przed sylwestrem urodziła chłopczyka Mikołaja:) i szykuje jakąś małą niespodziankę :P. Nie pokażę i nie napiszę co to jest, gdyż nie jestem pewna czy tu czasem się nie pojawia i nie czyta xD. Dlatego na wszelki wypadek :P SEKRET :P

9 komentarzy:

  1. napisz do mnie to ci podam strone gdzie znalazłam tego elfa , viola687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik prześlicznie wyszedł, czekam na wersję oprawioną i w większym formacie. A serwetka już mi się podoba. Ostatnio bardzo gustuję w takich właśnie serwetkach. Twoje świąteczne cały czas są u mnie na samym wierzchu i zdobią komodę na której sto tv:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elfik na pewno przyniesie Ci szczęście. Świetne rozpoczęcie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo perypetii wzorkowych elfik wyszedł świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elfik wspaniały! Serwetka godna uwagi!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfik super:) Serweta też bardzo ładna- cieszę się, że ktoś jeszcze oprócz mnie haftuje richelieu w kolorach, a nie tradycyjnie białą nitką na białym tle. Moim zdaniem w kolorach efekt jest sto razy lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) są one o wiele piękniejsze w kolorkach

      Usuń
  7. Przepiękny elfik, a serwetka też piękniutko się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń