środa, 22 stycznia 2014

Tulipanowe cudo, smok i masę innych rzeczy :3

Witam,
Na początku pokażę cudo tulipanowe. Jak wycięłam tą serwetkę ...oniemiałam O.O, a w głowie kołatało się pytanie: to ja ją wyhaftowałam? Oto ona
Zużyłam na nią: 12 szt nici. DMC, zielont 7 szt. (989), żółty 3szt (726) biały 2szt.
Wymiary: 36x36cm
materiał: biała bawełna
Czas: ok 3tyg
cena: 120 zł
Kolor tulipanów i materiał (bo mogę na lnie wyhaftować) do uzgodnienia :) mogą być niebieskie, czerwone, różowe, komu jakie pasują.



Zaraz po skończeniu pojawiła się podusia na tamborku. Podusia z smokiem :P małym smoczkiem. Oto on:


Mam dylemat jakiego koloru zrobić mu rogi i te rogowe wyrostki na ciele :(, czarne, brązowe a moze któryś z tych kolorów
POMÓŻCIE!
A u mnie dużo się dzieje. KUPILIŚMY MIESZKANIE Z OGRÓDKIEM 50 M2! Koniec budowy grudzień 2014. Płaczę ze szczęścia. Do tego mam sesję, to też haft krzyżykowy nie idzie mi szybko. Nie się go wziąć do tramwaju i tam haftować, ani odstresować nim  przed egzaminem. Bo tą tulipanowa serwetkę skończyłam wczoraj przed egzaminem :3. To też kotek wygląda tak
A w biedronce trawiłam na wyprzedaż i patrzcie co dorwały moje łapki za 2 zł !
W sam raz będzie do dekorowania brzegów kartek :). Aha jakby ktoś chciał w własnym zakresie haftować tulipanowe cudo, to oto jest wzór. Pobrałam go gdzieś z jakiegoś "chomika".
Miłego zimowego popołudnia :*.



6 komentarzy:

  1. Serwetka faktycznie zachwycająca, też mi dech zaparło. Smokowi zrobiłaby brązowe różki z jakimś złotym dodatkiem, prążkami cieniutkimi czy coś. Super że będziesz miła ogródek, zazdroszczę.Pozdrawiam i życzę szczęścia na sesji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna serwetka! napracowałaś się, ale cudnie to wygląda! widzę, żeś zapracowaną bardzo kobietką, więc życzę powodzenia na sesji, traf na odpowiednie pytania!Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta świetna. Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same news-y tutaj piszesz :) Co do serwetki to dla mnie ciemna magia. Zazdroszczę zakupów biedronkowych no i oczywiście gratuluję domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka piękna, taka wiosenna! Gratuluję nowego domku i trzymam kciuki za sesję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda już gotowa serweta :) CUDO!

    OdpowiedzUsuń