czwartek, 9 stycznia 2014

Historia pewnego chłopca i żółte tulipany

Witajcie,
31.12.13 o godzinie 3 urodził się Mikołaj, jest on drugim synem kuzynki mojego chłopaka. Już od dawna zamierzałam się na własnoręczne robienie karteczek, ale a to czasu brak, a to się bałam, że nie wyjdzie i nie mam talentu, a to obawiam się, że wylądują w koszu po odstaniu swoim. Chcę by rok 2014 był wyjątkowy, więc postanowiłam spróbować swoich sił w kartkach, a że nadarzyła się okazja w postaci małego dziecka :P to tu zaczyna się bajka. Najpierw powstał malutki hafcik krzyżykowy. Malutki bo ma 12 x10 cm. A oto jego historia:




Haftowałam go 2 dni. Mulinami Ariadny, i to takimi skraweczkami. Oto numerki: 1623, 1628, 1684, 1785, 1513, 1510, 1765, 1723. 
Następnie arkusz papieru, wstążka i wstążeczka i powstało coś takiego. Jak Wam się podoba, jestem nowicjuszem i każdą dobrą radę i krytykę przyjmuję z otwartymi ramionami.

Tymczasem na tamborku, doszła jeden tulipan i zdecydowałam, że zakończenie serwetki będzie żółte a nie białe. Podoba się? 

ps. zapomniałam dodać, że chłopczyk powstał z tego zmodyfikowanego wzoru:



10 komentarzy:

  1. Podoba sie i to bardzo :)) Mam nadzieję, że obdarowani będą również zachwyceni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopczyk wygląda przesłodko a serwetka wygląda coraz pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy bobasek powstał, świetna karteczka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wera, 1499 zł !!!! dużo, ale na raty zawsze można :) Czy nie zasłużyłyśmy na docenienie kuferkiem ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jacie drogo, aktualnie nie :P wolę być doceniona mieszkaniem i upragnionym potomkiem więc poczekam z wydaniem takiego siana na kuferek :P

      Usuń
  6. Paczuszka dotarła, ślicznie dziękuję za piękności, jak tylko złapię oddech pochwalę sie na blogu.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że dotarła cała i zdrowa :), przepraszam, że tak późno :)

      Usuń
  7. Hafcik z chłopczykiem jest przesympatyczny :))) a haft Richelieu - zazwyczaj wolę go w tradycyjnej białej wersji, ale ten akurat wygląda bardzo pięknie - świetny wzór i doskonały dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny hafcik ;o) No i mega tempo w haftowaniu ;o)

    OdpowiedzUsuń