piątek, 27 grudnia 2013

"Żaba z lilią na głowie" i powrót do przeszłości czyli powrót do Elfa

Hej !
Jak tam po świętach. U mnie tak średnio, problemy zamiast odejść to się podwoiły, niech 2013 idzie precz już, bo mam go po dziurki w nosie!
Dobra koniec marudzenia. 6 godzin tyle zajęło mi wyszycie serwetki z lilią. Wymiary to 18cmx18 cm. Styl: haft richelieu i haft płaski. Mulina Ariadna: zielony 1szt: 1684, żółty 1 szt: 1513, różowy 1szt: 1551. Cena 38zł. Kolory do uzgodnienia.




Oto wzór, jak widać znowu coś zmodyfikowałam. Jerunku, ale tragicznie wychodzą zdjęcia w tym świetle. Nie wiem jak u Was, ale u mnie śniegu ni ma, ale jest szaro i buro.

Jeszcze wyjaśnię tytuł, dlaczego żaba z lilią na głowie. Po wyhaftowaniu, dumna :3 pokazuję serwetkę mojemu chłopakowi i on na to, że to jest żaba z lilią na głowie xD haha taaaa, ta męska perspektywa. 
Tymczasem pod choinką Mikołaj przyniósł mi krosno na krzyżyki i na nim pojawił się elf, którego haftuję od 7 lat i skończyć nie mogę :P to chyba ten czas, by go skończyć, żeby z dobrą zieloną wróżbą przybył do mnie w tym 2015 roku.

 


12 komentarzy:

  1. Serwetki bardzo mi się podobają, ładnie dobrałaś kolory. Twoje serwetki zmobilizowały mnie do nauki ściegu richelieu. Bardzo ładnie wygląda taka obwódka z z niego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :) i jest prosty do nauczenia :) trzymam kciuki ;)

      Usuń
  2. Serwetka piękna ale ja to czekam na postępy w Twoich krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też .... nie mogę się doczekać końca XD już za bardzo dłuży mi się ta robótka

      Usuń
  3. Ładniutka serwetka, a taki wspaniały prezent z pewnością spowoduje krzyżykowe śmiganie z pięknym rezultatem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieje, bo już nie mam siły do tej robótki

      Usuń
  4. Bardzo ładne serwetki!
    Krosno,marzenie!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Licznie haftujesz i jakoś bardzo szybko Ci to idzie:)
    Kiedyś też nockami siedziałam nad haftem richelieu:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie szybko mi to idzie, jak nie mam pracy i studiów na głowie :)

      Usuń
  6. Serwetka wygląda super :) A żarówkę kupiłam w sklepie www.passionroom.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :* jeśli mają jeszcze, i w przystępnej cenie to zamówię sobie ze 4 bo mam mnóstwo zasuszonych roślinek :)

      Usuń
    2. Tylko zwróć uwagę, bo szkiełko kupuje się osobno i tę metalową nakładkę osobno :)

      Usuń