niedziela, 15 grudnia 2013

Szczęśliwa 12 i moje urodziny

Właśnie wyprałam i wykrochmaliłam ostatnią 12 serwetkę. Oto one: prawda, że pięknie się prezentują. Jutro część wyślę do nowych właścicieli. :)



W opisie serwetki (2 posty niżej) nie umieściłam wzoru. Oto on
Jak widzicie troszkę ten wzór zmodyfikowałam.
A teraz :P powiem, że 19 grudnia o godzinie 4.34 :P na świat przyszła taka cudowna :3 osóbka. Czyli ja. No no :P w przyszły czwartek stuknie mi 27 lat :). Już dostałam prezencioki. Bo w sobotę zeszłą robiłam imprezę :) dla moich przyjaciół. Za tydzień w sobotę przybędzie moja mamucia i tatuć xD, więc znowu prezencioki, a potem będzie wigilia ;3 iiii .... tak znowu prezencioki. Kocham grudzień xD nie tylko z powodu prezentów :P ale z powodu mnóstwu spotkań, i w innej zupełnie innej atmosferze niż przez cały rok Kocham :3. A ja mam już choineczkę a Wy?


8 komentarzy:

  1. Zatem jakbym nie miała okazji w czwartek to dziś już "wszystkiego naj naj z okazji urodzin". Ja grudzień średnio lubię, ale to i tak dobrze, bo jeszcze parę lat temu nie znosiłam i grudnia i świąt. A co do choinki... to moja mogłaby startować w konkursie na najbrzydszą choinkę na świecie. Swoim wyglądem obraża poczucie smaku większości ludzi :) Ale jest i to się liczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P nie ważne jaka choinka, ważne że jest Twoja :)

      Usuń
  2. Piękna prezentacja serwetek, napracowałaś się i efekt wspaniały! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Danielo, podaj adres :) bo 2 z tych 12 serwetek powędrują do Ciebie

      Usuń
  3. Serwetki piękne. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz wiadomo dlaczego choinka już u Ciebie stoi :) na prezenciki czeka! :)))
    Serwetki świąteczne są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego ,
    Super serwetki ,,
    A moja choinka jeszcze nie ubrana ,,

    OdpowiedzUsuń