wtorek, 31 grudnia 2013

Elf, tusalek grudniowy i Szęśliwego Nowego Roku :)

Witam wszystkich zarówno nowych jak i starych obserwatorów :)
Na początku pochwalę się Elfikiem. Powiem, że miałam kryzys chwilowy z nim bo sytuacja jest beznadziejna. Nie mam wzoru w całości bo gdzieś się zagubił podczas podróży z Francji do Polski (bo kupiłam go w Francji podczas mojego 3 letniego pobytu), a to co mi pozostało jest w takim stanie że szkoda gadać ;/ (wylana herbata, zgięcia, długopis i wiele innych). Więc większości Elfa robię na czuja i jestem z niego dumna. Bo moim zdaniem wychodzi nieźle :).



A oto tusalek grudniowy, patrząc na niego mogę śmiało stwierdzić, że ten miesiąc był wyjątkowo udany w robótki :P i kolorowy :) haha. Słoiczek pusty i zbiera się już styczeń :)

Nie wiem jak u Was, ale mnie ucieszył dziś widok z okna. Co prawda to nie jest śnieg, ale w końcu mamy mróz!



Wybieracie się gdzieś na Sylwestra? Ja kolejny sylwester spędzę w domu. Mój nie lubi tańcowa, więc muszę się pogodzić, że nie zatańczę już w sylwestra :( szkoda, bo tak kocham tańczyć. Macie plany na 2014 ? Ja muszę skombinować 20.000 zł na mieszkanie, i jak nam się uda to marzec-czerwiec kupimy a potem mogę sobie czmychnąć dzidzie :3. 




ŻYCZĘ WAM ŻEBY ROK 2014 BYŁ SZCZĘŚLIWSZY, MNIEJ PROBLEMOWY, BARDZIEJ BOGATY NIŻ 2013. SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY ! 




10 komentarzy:

  1. Och, aby wam się udało i z mieszkaniem i z maleństwem, trzymam kciuki. Elfik super a jeśli na czuja to jeszcze lepiej bo nie widać, że coś tam nie do konca gra z pierwowzorem. Pozdrawiam gorąco i mimo braków tańca miłej zabawy w domciu, ja też w domciu i cieszę się z tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, taki wzorek robić na czuja... jest pod wrażeniem :) Oby Twoje plany i marzenia spełniły się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak.... sama jestem pod wrażeniem, że wychodzi mi to nawet :)

      Usuń
  3. Próbowałaś poszukać tego wzoru w sieci ,,Może się znajdzie ,,,U mnie na stronie po prawej , sa strony z wzorami , Elfy i Osinka Club ,
    Ślicznie się zapowiada ,,,

    Ja jak co roku Sylwestra też w domu spędzam , i przestaje mi się to podobać ,,,

    Szczęśliwego Nowego Roku ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie znalazłam takiej zakładki u Ciebie

      Usuń
  4. I tego samego tobie Weroniko życzę - słowem Dosiego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia wszystkich Twoich marzeń życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no :) Tulipany zapowiadają się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę tylko grudniowy zbiorek tusalkowy??? ja zastanawiałam się czy w rok zapełnię :) Piękny :) W tym roku zrobiłam swój. Niedługo odsłona, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń