piątek, 22 listopada 2013

Urodzinowo-świąteczne Candy

Witajcie,
Tyle się widzi, na każdym blogu świąteczne candy, że postanowiłam też coś zrobić :P, a że ja mam urodziny 19.12 :P to, będzie to urodzinowo-świąteczna niespodzianka. Zasady są poste, ale inne niż u wszystkich. :P
1. Wyrazić chęć uczestnictwa poprzez komentarz, plus opisać jakąś śmieszną chwilę, która się wydarzyła albo podczas świąt, albo podczas urodzin :).
2. Nie musicie moje Candy umieszczać na blogu, kto chce, nie zmuszam :)

Losowanie odbędzie się 9 grudnia 2013, tak, żeby na święta dotarło. A moim Candy jest widoczna na zdjęciu  serwetka o wymiarach 20x20 cm, wyhaftowana haftem płaskim, a koronka haftem richalieu :) Serwetkę właśnie kończę, potem ją wykrochmalę i umieszczę w następnym poście.  Zapraszam!

Sama uczestniczę w Candy u Violi

 A i pochwalę się, że odebrałam dziś dyplom :3.




4 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie odebrania dyplomu, to napawa dumą. Co do candy to nigdy nie brałam udziału i nawet do końca nie łapię o co w tym chodzi gdyż bardzo krótko bloguję i jeszcze nie jestem rozeznana w tych zabawach. Chętnie bym wzięła udział w tej. Jeśli chodzi o zabawne zdarzenie to w tej chwili przychodzi mi do głowy tylko historia jak kilka lat temu zostawiłam mojego małego jeszcze wtedy Ciapka pod opieką przyjaciółki. Zabrała go do swojego domu na wigilię i kotek w wieku pięciu miesięcy nagle znikł. Przeszukały z mamą cały dom a mały wredota skrył się na żywej choince i obrabiał igły.
    Chętnie bym też umieściła na swojej stronie banerek z informacją ale nie umiem.
    Tak czy inaczej serdecznie pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też nie rozumiem XD zasad candy, dlatego zrobiłam 2 zasady swoje :) banerka nie musisz umieszczać :) Twoje zgłoszenie zaakceptowane i wędruje do magicznej kuli ;)

      Usuń
  2. Ustawiam sie w kolejce, ale wpadnę tu jutro dopełnić formalności.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka super :) Gratuluję dyplomu :D

    OdpowiedzUsuń