sobota, 30 listopada 2013

Świąteczne serwetki i serwetka z liliami francuskimi

Witam :P
U mnie duuużo się dzieje :P. Święta za pasem, prezenty, brak siana xD czyli norma. Oto dwie serwetki świąteczne, które są wykrochmalone :P, i do wygrania w moim Candy (szczegóły i zgłoszenia post niżej). Serwetka wyhaftowana na białym płótnie stylem płaskim, o wymiarach 20x20 cm. Muliną Ariadnia, czer. 1554, ziel. ciem. 1688, ziel. jasn. 1686, czarna, brązowa 1514. Plus do tego nici metalizowane firmy Giant Panda : złoty, butelkowy, zielony. Czas: 2-3 dni. Cena: 20 zł.
Niestety zdjęcia robiłam późno wieczorem i nie widać jak się pięknie mieni.


Kolejne moje "dziecko" to serwetka z motywem liści i kwiatów lilii. Wyhaftowana na polskim białym lnie w stylu richelieu nicią białą. Wymiary: 40 x 40. Czas: 7-8. Cena 40 zł. Zdjęcia robione o późnej porze :(.


Na koniec słoiczek xD, nie mam pojęcia na czym polega zabawa z słoiczkami na blogach. Ale wydaje mi się, że to fajne zbierać cały miesiąc zużyte nitki i numerki mulin :P pokazać ostatniego dnia na blogu zdjęcie słoiczka :P, wyrzucić i zbierać od nowa :P w kolejny miesiąc. Oto pierwszy słoiczek o imieniu Listopad.



4 komentarze:

  1. Piękne prace, a ta w lilie prześliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki bardzo ładne i dopracowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no :) Lilie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń