niedziela, 10 listopada 2013

Bieżnik z cyrkonią

Proszę oto on, niebiańska niebieskość :) Bieżnik z cyrkoniami. Czas haftowania to około 1 tydzień i pół :). Wymiary 74 cm x 37 cm. Styl haftu: płaski. Mulina: ariadna. Kolory i sztuki:  niebieski jasny 1623 x 2 szt, zielony 1686 x 2 szt, zielony ciemny 1682 x 1szt, niebieski ciemny 1625 x 1 szt, jasny brązowy 1533x 1 szt.

Zamówienia na ten bieżnik można składać mailowo, koszt jednego bieżnika to 56 zł. Zamówiony bieżnik będzie się różnił tylko bawełnianą koronką, której wygląd ustalę z zamawiającym.

Dla Pań, które umieją haftować :) udostępniam ten oto wzór:


A tak po za tym :P odkryłam wczoraj w sklepie tą oto herbatę:

I powiem Wam, że jej smak jest niesamowity! Polecam spróbować :)


7 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje bieżnik z tą koronką, a herbatkę nie omieszkam wypróbować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieżnik bardzo mi się podoba, ale widzę podobny problem jak u mnie, materiał się nieco ponaciągał przy wzorze... czy po prasowaniu się wyprostuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Luna, no to jest lekki problem jak się robi na tamborku, ja serwetki krochmale a potem naciągam i prasuje i wtedy to ładnie wszystko się wprasowuję. Spróbuj za krochmalić

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz. Szczególnie zachwyciła mnie ta serwetka w tulipany z najnowszego posta. Przepraszam, że tutaj o tym piszę, ale akurat pod tą jakże pyszną herbatką zebrało mi się dopiero na komentowanie :) A herbatka należy do jednych z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi :) witam Cię w moich skromnych progach :)

      Usuń