piątek, 11 października 2013

Czerwona róża, żaba i kilka nowości

Witam,
Dzisiaj ukończyłam serwetkę z różą :). Jest to okrągła serwetka o wymiarach 21x21 cm. Wyhaftowana w całości stylem richalieu. Użyto muliny Adriany o numerach: czerwona 1554, szt. 2, oraz zielona 1686 x 2.

Przygotowałam już kolejne prace :) jeden to bieżnik z haftem płaskim. Pomóżcie mi odgadnąć co to za kwiaty? Ani to mlecz, ani aster ma ktoś inny pomysł?
Oraz małą serwetkę z lilią wodną :).
Żabulec też rozwija się w swoim tempie :P, chociaż to tempo wskazywałoby, że jest to żółw a nie żaba :), ale fajnie wychodzi i jestem zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też tak pomyślałam, dlatego zaczęłam haftować te kwiatki na jasny niebieski i pięknie wychodzi :)

      Usuń
  2. Śliczna serwetka!
    Napisz do mnie, to Ci podeślę link :))) Mam nadzieję,ze po rosyjsku czytasz?
    blasiuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta różyczka ,, mniejsza w sam raz na kartkę by sie przydała! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadła mi w oko ta róża! Pięknie! Ja mam dwie lewe ręce do takich prac :( Ale Ty jesteś Mistrzynią! Bardzo mi się podobają prace! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń