poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kilka rozpoczętych prac














I jak Wam się podobają?

8 komentarzy:

  1. Ot widzę mogę się od koleżanki dokształcić w kwestii haftu :) Ten niebieski podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek z różą tez mam, ale podoba mi się ta serweta z tulipanami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. już wygląda pięknie :) mnie również urzekł ten niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że Wam się podobają, ta niebieska :P to nie wiem kiedy ją skończę, bo użyłam do niej muliny która produkowana jest tylko dla Francji ;P koleżanka miała mi wysłać troszku tej muliny, ale zapomniała i tak czekam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. To będą wspaniałe dzieła, Podziwiam taki haft, ja nigdy nie potrafiłam tak haftować. Wychodziło mi krzywo i nierówno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też wychodzi czasami krzywo i nierówno ale nie zrażam się :P to nadaje wyjątkowości serwetkom

    OdpowiedzUsuń